Nader te bepalen
Nee, om een bestelling te plaatsen bij trailerparts.nl hoeft u geen account aan te maken. Besteld u vaker bij ons dat raden wij aan om dit wel te doen. Zo kunt u makkelijk uw bestelgeschiedenis terug kijken.
Nee, om een bestelling te plaatsen bij trailerparts.nl hoeft u geen account aan te maken. Besteld u vaker bij ons dat raden wij aan om dit wel te doen. Zo kunt u makkelijk uw bestelgeschiedenis terug kijken.
Wij proberen om zoveel mogelijk technische vragen te beantwoorden op onze site. De meeste onderwerpen hebben wij besproken op de pagina technische informatie. Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag neem dan contact op met de klantenservice.
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 betaald zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. In Nederland kun je de bestelling over het algemeen de volgende werkdag nog verwachten. Het kan voorkomen dat een bestelling vertraging heeft. Bij vertraging van uw bestelling wordt u tijdig geïnformeerd . Bestellingen naar het buitenland zijn mogelijk langer onderweg.
Op de dag dat u de bestelling wordt verzonden, krijgt u een email van ons met een Track & trace code. Met deze code kunt u de bestelling volgen.
De verzendkosten bedragen € 5,99 bij bestellingen onder de €49,-. Voor bestellingen boven de €49,- rekenen wij geen verzendkosten.
Onze pakketten worden verzonden met DHL.
Over het algemeen kunt u het pakket de volgende werkdag verwachten.
Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u een orderbevestiging per mail. Het kan voorkomen dat de orderbevestiging in de spambox terecht komt. Check daarom eerst de spam voordat u contact opneemt. Mocht u binnen 24 uur geen orderbevestiging ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wanneer u de bestelling heeft afgerond komt u op de betaalpagina. Hier kunt u kiezen tussen verschillende betaalmethoden. Wij maken gebruik van: Ideal, Visa, Klarna, Paypal, Bancontact en Apple pay.
Nee, om een bestelling te plaatsen bij trailerparts.nl hoeft u geen account aan te maken. Besteld u vaker bij ons dat raden wij aan om dit wel te doen. Zo kunt u makkelijk uw bestelgeschiedenis terug kijken.
Wegens ecologische redenen, hebben wij besloten om geen factuur mee te sturen in de doos. De factuur ontvangt u van ons digitaal in de mailbox, en is terug te vinden in uw account.
Ja, dat kan zeker.
Indien u pakket incompleet of beschadigd is, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan via de email of Whatsapp, binnen 24 uur zullen wij u helpen.
Indien u een klacht heeft kunt u deze sturen naar info@trailerparts.nl. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen in behandeling nemen. Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer er voor het retouren geen contact met ons opgenomen wordt, zijn de retourskosten voor eigen rekening.